Krijimi i Kostumeve Tradicionale Shqiptare
Moduli I lendes 50 ore
Eshtë e lehtë të shihet pse projektuesit i drejtohen kostumeve kombëtare për frymëzim.Vertet janë të bukur dhe shumë shfaqin shembuj mbresëlënës të artit popullor, punimeve të dorës dhe inovacionit,kohes dhe epokave te njepasnjeshme. Shumica e veshjeve kombëtare janë të rezervuara për raste të veçanta si dasma, festa, apo ditë kombëtare, por stilistët e modës të lulëzuar mund të marrin frymëzim nga modelet e detajuara, bizhuteritë dekorative dhe ngjyrat e guximshme që përfaqësohen shpesh.
Cfare do te mesoni ne kete kurs?
Kostumet kombëtare në përgjithësi ruajnë artet dhe zanatet tradicionale që janë një pjesë e rëndësishme e një vendi, rajoni ose trashëgimia e kulturës. Kjo i bën ata për të mësuar rreth historisë,vendit ,traditat,fabulat,gojedhenat,kenget,vajet,istrumentevecdo gje qe permbledh termin Folklor. Veshja kombëtare gjithashtu mund të shfaq, mjeshteri,detaje,forma,ornamente dekoracione historike.
Antropologjia etnografike
Por kostumet kombëtare, nuk kanë të bëjnë vetëm me historinë,ato janë gjithashtu një formë e gjallë, evoluese e artit, që mund t’ju japë një vështrim në kulturën e një vendi apo grupi. Ndërsa shumë veshje kombëtare janë të rezervuara për raste të veçanta, ato shpesh komunikojnë mesazhe në lidhje me personin që vesh rrobat.Per shembull, ne traditen e malesise se veriut tradita e kërkonte që xhubletat të prodhoheshin në shtëpi nga vajzat e fejuara në prag martese, madje në përfundim bënin garë mes tyre, kush e kishte realizuar më mirë atë. Ajo vajzë, xhubleta, e së cilës qëndronte në këmbë si skulpturë, ishte absolutisht më e përkryera. Xhubletat, që nuset merrnin me vete në pajë ishin:Xhubleta e martesës e vitit të parë të nusërisë,e cila ruhej më pastaj për ditën e vdekjes,xhubleta të tjera të kategorizuara për të përditshmen dhe për ditët e meshës në kishë,apo daljet e tjera publike.Në Rusinë e hershme moderne, shamia tradicionale e quajtur kokoshnik vishej vetëm nga gratë e martuara ndërsa gratë e pamartuara veshin një povyazka. Në disa kultura kineze,e bardha me ngjyra shoqërohet me zi, ndërsa e kuqja është një simbol i prosperitetit dhe festimit,kështu që shumë nuse kineze veshin fustane të kuq për dasmat e tyre.Shumë nga format tradicionale të veshjeve nga kulturat nomade,ose më parë nomade përfshijnë shumë bizhuteri sepse pasuria duhej të ishte e lëvizshme.
Kjo eshte ajo, qe do te studiojme ne kete lende karakteristike e veshjeve te zonave te shqiperise dhe do dalin detaje dhe kultura te harruara tashme sot.DO te mesojme gjithashtu,ore te tera te detajuara,mbi qendisjen e ornamenteve,dhe figurave te njohura dhe krijime te reja duke i qendruar fanatik autentitetit te tyre,qendisje 3D,qendisje gold,preje dhe qepje te formave te njohura te kostumeve,do te mesohet si perpunohet stofi i shajakut dhe punime me tezgjah te silkut, te cilat jane dhe baza e veshjeve tradicionale.Pervec kesaj,do te mesohet si perputhet dizanji i veshjeve folklor dhe veshjeve te filmit,studimi i karaterereve dhe fabulave per te pershtatur veshjet e duhura.Dizajnerët e teatrit, koreografise dhe filmit janë profesionistë shumë të aftë, të cilët kanë përvojë me modën bashkëkohore dhe historike, dhe duhet të jenë krijues, inovues dhe fleksibël.Ndonjëherë ata therrasin kostumografe te folklorit, për të përsëritur veshjet e një periudhe historike. Risi e shkolles eshte dhe novacioni mbi kostumet kombetare duke ju pershtaur,stilit,kohes dhe materilait ne veshje.Studenti do te kete ore krijuese mbi detaje te figurave dhe ornamenteve duke ju pershtaur vendit dhe trevave qe do te perfaqsojne ne projektin final.
Stilet e veshjeve tradicionale dhe kostumet kombëtare nuk janë thjesht një burim i shkëlqyeshëm frymëzimi ose një mënyrë për të mësuar rreth botës. Një njohuri e plotë e kulturës së veshjeve, mund të jetë çelësi juaj për një të ardhme ne fushen e modës. Ndërsa shumë studentë të modës synojnë punë në industri të gatshme ose të veshjeve të modës, ka shumë mundësi interesante në hartimin e kostumeve.
Në fund të kursit do të lëshohet certifikata e pjesëmarrjes me titullin “Traditional Costume Fashion Design”
- Qendisje gold me fije metalike
- Volumin dhe figuren 3D.
- Alterimin e e qendisjes dhe aksesoreve 3D
- Prerje ,qepje dhe finalizim te veshjeve